13.7.09

family day part 2 :)

kali ni aku nak citer pasal lucky draw pulak ye :)
kalau korang nak tau,family aku di gelar family
paling bertuah.sebab kitorang 4 beranak punye
nombor sume naik.memang bertuah sangat.
adam punye nombor naik 2 kali.
grand prize lucky draw dia dpt no1.
haiiii memang rezeki lah :)

hadiah2 yang adam ngan alyaa dapat.
last week aku da nak beli dah laptop tu.
tapi last minit tak jadi.sekali dapat 2 kau..hahahaaa
suke budak2 tu.

ni yang hubby dapat.set barangan tupperware.
ni kalo beli aku rase mau 100++.
aku mmg feveret dgn brand tupperware.
ade 8 semuanye.4 bg mak aku 4 lg bagi MIL.

ini aku yang punye :) alhamdulillah...
syukur.

ofismate aku puan murnie dapat LCD tv 32 inci.
ini hadiah grandprize.hadiah yang di nanti nantikan
oleh semua staff.sebenarnye nama staff lain yang naik.
tapiiiiii...di sebabkan staff tu turun lambat maka bos
aku kata tak layak.hmmm jgn main2 dgn bos aku tu
ye.memang dia pantang kalo staff dia tak tepati mase.

dan setelah cabutan kedua di buat.
nama murnie naik.rezeki ibu mengandung.
congratulation murnie :)

apela yang anak aku bebelkan tu.

adam ni bukan melompat gembira tau.
dia tgh menangis ni sebab dia tak bagi
ayah dia main tarik tali.

mase ni aku tanye dia nape tak bagi ayah main
tadi?dia cakap ayah marah2,jerit2.
hahaaa baru aku tau rupanye dia ingat
ayah dia tgh marah sebab mase tarik tali tu
ayah nye jerit2 la sambil memerah tenaga.
salah faham rupanye anak aku ni.

kitorang kelaparan lepas telematch.nak tunggu dinner
lambat sangat.hubby cakap order jelah.
pikir 2 kali aku,sebab mahal sangat harganye.
nasi goreng pataya rm14.ice lemon tea rm7.
rase same je mcm beli kat warung.
kekekeee da namanye hotel kan..


godek2 laptop

dari dalam bilik dia sambung tido kat luar.
lena betul dia.mentang2 kena angin laut.
atas simen pun dia boleh lena.

rehat2 sambil minum kopi.
hubby ajak datang sini lagi sebelum puase
nanti.dia cakap best.heheheee aku ok je :)

3 comments:

Anonymous said...

boleh la tumpang sekaki nie...berapa RM semalam yer kat situh?kira-kira budget nie...

ann said...

seronoknya dapat banyak hadiah!

sophie said...

aku pun okay je pinattt =) jom jom jom

you might also like: