17.3.09

hujanhujanhujan


oh hujan!oh hujan kenape engkau turun?macammane aku x turun katak panggil aku!oii katak apesal ko panggil hujan hah?ermm bangun pagi je aku rase sejuk semacam.bukak tingkap aku tgk basah je.hujan rupenye mlm tadi.skrg ni musim hujan.pagi hujan,petang hujan,malam pun hujan.kalau musim hujan ni anak2 aku mulelah selsema,batuk.tak tahan sejuk.tapi xla teruk sangat.yg bestnye bile hujan ni sbb sejuk je.xde peluh2.tp yg x bestnye plak susah nk keluar umah.ofismate aku mane yg bawak motor tu hari ni sorang dtg lambat,sorang lg terus x dtg keje.sambung tido lah tu ye!iskk bestnye tido hujan2 kan.aku gi keje naik keta,so xde sbb aku nk memonteng dgn alasan hujan bos!xde maknenye kereta tu ade bumbung.hahaaa

you might also like:

There was an error in this gadget