4.2.11

makan-makan part 1 -Aroma Ikan Bakar Jeram-

assalamualaikum!

hari ni nak citer pasal xtvt makan2.2 minggu lepas aku asyik makannnn je.pastu murah rezeki pulak sbb semua makan2 ni ditaja.hehe alhamdulillah!mule pegi makan kat Aroma Ikan Bakar Jeram.pegi dgn ofismate.adela dlm 13 orang.meriah sungguh.ni 1st time aku pg makan kt Aroma.sebelum ni dgr2 citer je.dalam kul 6 tu aku gerak ke Jeram.setengah jam je dari Shah Alam.
member2 semua da tggu kt sana.masuk je kt area Aroma Ikan Bakar tu,aku tgk berderet kereta parking.mak aiiii ramainye orang.nasib baik dah booking awal2.kalau tak kene menunggu turn la jawabnye.aku tgk ramai jugak customer yg berdiri tggu meja.dalam hati aku kata ni konfem sedap sebab ramai giler.sanggup beratur pulak tu....

Nak cari parking punyela susah.memang ade sediakan tmpt parking.tapi penuh.dari jauh aku tengok kt ruang makan tu macam pesta pun ade.hehehee.masuk2 je terus dpt meja.alhamdulillah.tak payah susah2 berdiri tggu orang lain habis makan.aku nasihatkan sesape nak pegi makan kt Aroma Ikan Bakar ni eloklah booking 2 hari sebelum datang.kitorang ni pun kira bernasib baik.mula tu kata dah penuh.hampir2 tukar venue.last2 ade.tak sampai 1/2 jam duduk,makanan pun sampai.cepat sebab dah order siap sebelum datang.customer meja sebelah tu lepas kitorang habis makan baru diorang punye order sampai.padahal masa aku sampai tu aku tgk diorang dah ade dah.

dari segi rasa,aku bagi 4 bintang!!!sedap!especially dia punye sotong goreng tepung.rangup sangat.besar pulak tu.menu2 lain pun sedap jugak.tak rugi lah kalau datang jauh2 pun.hubby aku makan bertambah-tambah.ni aku bagi tips ye...kalau nak lagi sedap sila makan guna tangan.jangan guna sudu!!hahahaa jgn risau!sinki utk cuci tangan disediakan.siap sabun sekali!nak cuci tanagn pun kene beratur tau!haaa jgn main2 ;-)

dah selesai makan aku ajak yang lain beredar awal.sebab ada ramai lagi customer tgh tggu turn.kesian pulak aku tengok ade kakak2 yg dukung anak,makcik2 tu semua.lenguh kaki berdiri.hermmm baik tak aku?baik kan?hehehee.eh lupa!pasal harga pulak,don worry ye!sangat2 berbaloi.malam tu kitorang kena dalam rm250.aku ingatkan 300++.terkejut gak sbb murah.lain kali boleh dtg lagi....sesape yang tak penah pegi ni aku bagi contact number Aroma Ikan Bakar....lokasi dia yg aku tau kt Jeram je.nak tau lagi lanjut,masa korang call utk reservation tu nnt tanyelah sekali lokasi dia ye atau korang Google ;-)

Aroma Ikan Bakar Jeram Kuala Selangor...
017-3163117 -Zura-

p/s: tak dapek nak share gambar2 sebab aku dah terdelete...huwaaaaa ngokngek la aku nih!camne leh terdelete entah iskkk iskkk :-( korang google lah ye!!!

No comments:

you might also like: