23.12.08

more pic..

ni anak ayah
adam n alyaa fav books alyaa tgh busy..study
alyaa with prawn

ragam adam dan alyaa..

puting2 kesayangan alyaa..

dok rilex sambil mkn honey star

peace...

owner basikal
mane baju?

hai..bertemu lagi!hmm hari ni aku nk cerita ckitlah pasal ragam2, karenah2,keletah2 anak2 ku yg tersayang.sape lagi klu bkn si abang Adam Ashyraf dan anak dare ku Anis Alyaa.diorang ni x jauh beza umur.setahun je.ni da kire oklah kan dpt sepasang.rasanye cukuplah 2 org ni kot.tp ntahla kdg2 terase cam nk tambah sorang lg.hehee..kalau ade rezeki alhamdulillah.xpun bior yg 2 org ni beso dulu baru tambah.skrg ni pun dua2 tgh lasak.sorang mcm rambo yg sorang lg mcm jackie chan.yg si adik mengikuttt je ape abang dia buat.x padan ngan pompuan.lasak sungguh.kadang2 tu mcm nk pengsan aku dibuatnye.tapi biarpun lasak diorang ni masih lg nak dgr cakap aku.ade gakla mase2 yg x leh nk control.alah,biaselaaa budak2 bak kate neneknye bile aku merungut.heheee kdg2 tu merungut gak.hak hak...apepun aku ngan hubby,family sume seronok dgn keletah dua org ni haaaa.lagi2 atok2 dan nenek2.skrg adam da pandai bercakap..huishh jenuh nk melayannye.walaupun ntahhapehape yg dia ckp aku iakan jelah.alya pun da blh ckp ckit2.dia suke nyanyi ngan menari.mmg acara fav dialah tu.pantang dgr lagu mesti goyang.hehe yg adam lak acara fav dia melukis,menulis.klu bab makan plk,selera diorang lebih kurang je.choc cake,banana cake,ice cream ngan putu mayam.pantang dgr bunyi pon! pon! berlari keluar nk beli putu mayam.kdg2 tu bangla mesin rumput lalu pun dia panggil.ade sekali tu mase kt umah aku tgh tgk tv,tibe2 adam dtg ckp ade org dtg.aku pun gi la tgk.rupe2nye mamat putu mayam tu dah tercegat kt dpn pagar.dia ckp anak aku yg panggil.dia stop jelah.hehe aku pun belilah 2 hengget.yg anak2 aku tersengih sengih kt tepi pagar tu.lawak tul la.oklah ye kalau nk citer pasal anak2 aku ni sampai esok x habis.wassalam...
geramnye aku..hmm.tgh bosan2 ni aku tiba2 terpikir tentang kes2 rogol yg melibatkan golongan kanak2.ishh,nauzubillah.aku pelikla dgn manusia mcmni.kenapelah diorang sanggup,tergamak,sampai hati buat aniaya kt budak2 kecik.apelaaa yg budak2 tu tau.giler ke diorang nih.paling aku x puas hati yg kes arwah nurin jazlin.kenape sampai hari ni x dpt tangkap lg jantan tu?kenape?dia ade ilmu hitam ke?tp paper smlm ade ckp nk siasat balik kes tu.bagusla..harap2 tertangkap la syaitan tu.banyakla kes2 rogol kanak2.yg paling aku sedih bile libatkan kematian.aku x boleh nk bayangkan keadaan tu bile berlaku.x sanggup nak bayangkan.seksanya hanya TUHAN yg tahu.betapa kejam,zalim dan bodohnye manusia yg bernama PEROGOL.da xde keje lain ke hape diorang ni.bodoh betul.dlm paper smlm kalau x silap aku,ade perogol dah digantung sampai mati.yg rogol arwah norsuzaily.tu pun setelah bertahun tahun bicara kes.hmmm..kesian kt family mangsa2 ni kan!kehilangan anak tersayang dlm situasi yg memilukan.apepun kite doa lah semoga manusia2 yg bertopengkan syaitan ni terime balasannye satu hari nanti.aminnn..wassalam...

you might also like:

There was an error in this gadget