23.12.08

geramnye aku..hmm.tgh bosan2 ni aku tiba2 terpikir tentang kes2 rogol yg melibatkan golongan kanak2.ishh,nauzubillah.aku pelikla dgn manusia mcmni.kenapelah diorang sanggup,tergamak,sampai hati buat aniaya kt budak2 kecik.apelaaa yg budak2 tu tau.giler ke diorang nih.paling aku x puas hati yg kes arwah nurin jazlin.kenape sampai hari ni x dpt tangkap lg jantan tu?kenape?dia ade ilmu hitam ke?tp paper smlm ade ckp nk siasat balik kes tu.bagusla..harap2 tertangkap la syaitan tu.banyakla kes2 rogol kanak2.yg paling aku sedih bile libatkan kematian.aku x boleh nk bayangkan keadaan tu bile berlaku.x sanggup nak bayangkan.seksanya hanya TUHAN yg tahu.betapa kejam,zalim dan bodohnye manusia yg bernama PEROGOL.da xde keje lain ke hape diorang ni.bodoh betul.dlm paper smlm kalau x silap aku,ade perogol dah digantung sampai mati.yg rogol arwah norsuzaily.tu pun setelah bertahun tahun bicara kes.hmmm..kesian kt family mangsa2 ni kan!kehilangan anak tersayang dlm situasi yg memilukan.apepun kite doa lah semoga manusia2 yg bertopengkan syaitan ni terime balasannye satu hari nanti.aminnn..wassalam...

No comments:

you might also like: