22.3.09

belon oh belon!

bergambar bersame encik badut.alyaa taku
sgt dgn badut nih.menangis nangis dia.

alyaa ngan atuknye.siap beli cekak rambut
telinge mickey mouse.dia tgk ramai budak2 pakai
dia pun sibuk nak jugak.

eh eh..aku pun teringin gak nk pakai.
ibu pinjam jap ye dik!

ramai nye orang.semua rakyat malaysia dtg la aku rase.




dok dulu ye dik,lambat benor belon
tu nk kembang ye.dahla panas.

ni tgh tengok layang2.sakit tengkuk aku

sebelah tu hubby ku.thanks ye bwk kami
tgk belon..heheee

belon punye pasal awal2 pagi aku dah celik mata tau!puas aku pujuk hubby ajak gi tgk belon sesame.bile lagi nk beriadah same2 ngan anak2.lagipun bukannye selalu dapat tgk belon udara panas ni kan,selame ni tgk kt tv je.lagipun adik beradik aku sume pakat nk pegi.so menjelang sabtu pagi2 aku dah busy.packing susu,diapers,baju anak2(wajib bwk baju spare ye!) dah siapkan anak2 barulah aku siapkan diri sendiri.ambik mase sejam setengah gak la.dalam kul 9 tu aku gerak pegi bekfest dulu kt kopitiam sambil tggu adik2 aku.sbb da janji nk gerak same2.
tepat jam 10 pagi kami pun gerak menuju ke putrajaya.tapi x terus gi festival belon tu.kami singgah rumah abang dulu kt persint 8.sbb abang ckp petang baru pegi.kalau pegi pagi lps kul 10 belon xde dah.cuaca panas.so kene tggu petang.mele[ak lah kami sambil makan2.mak masak ayam sambal..yum!yum!pukul 5 baru kami pegi ke tapak festival tuh di persint 2.ramai nye manusia.nk parking pun payah.cuaca still terik.patutla mase sampai tu x nmpk belon.kami tggu dlm sejam lebih gakla baru diorang kembangkan dan terbangkan belon2 tu.
teruja aku tengok belon2 tu tau.besar dan cantik2.gambar2 aku post nanti ye.x transfer lagi.
adam ngan alya suke sgt.banyak belon yg cantik2.sampai sakit2 tengkuk aku mendongak tgk belon2 tu terbang.patutnye pukul 8 ade glow in the dark.tp lambat sgt start nye.kami dok tunggu sampai 8 stengah xde gak.malas nk tggu lame2 apelagi badan,kaki sume da letih kami pun balikkkkk...

you might also like:

There was an error in this gadget