24.2.09

ni adam ashyraf.ni gambo mase umur dia setahun lebih.
x ingat plk brape lebihnye tu.mase dia kecik2 dulu dia
sgt suke bergambar.sbb ibunye pun suke ambik gambar.
pantang nmpk kamera,menyengih je dia.
mase ni adam dah 2 tahun.da petah bercakap.
da pandai mintak ibu ngan ayah belikan toys,ais krim,
donut,roti canai,putu mayam dan macam2 lah.nak pakai baju
pun da pandai memilih.nak yg ade gambo racing car atau backhoe je.
mlm semalam aku ajar la dia mengenal serangga.sbb aritu tok mum
dia ade belikan kamus bergambar.aku ajar la lipas,lalat
semut,nyamuk.bile tang gambo anai2 aku soh la dia sebut anai anai.
tapi dia ckp bukanla..oti canai anai anai.hek elllehh
tegelak aku.sebab sebutan anai anai tu lebih kurang same
je ngan roti canai.hehee tu la al kisahnye anak teruna aku.

gambar alya mase kecik

eh,adam.tu basikal adik la.basikal utk mase depan.
heheee tggu adik beso baru leh naik ye.adam
x sesuai naik basikal tu sbb kaler pink.nnt ibu beli lain ek.

alalalaaaa...comeynye.anak sape ni?
hehe..ni alya mase umur 6 bulan kalo x silap aku la.
lawak la muke dia sbb xde rambut.pastu buat muke kerek pulak.
tapi ni mase kecik,skrg da beso.da ade rambut.da pandai
main make up ibu.abis lipstick aku dia tenyeh2 kt dinding.
da pandai main masak2.jahanam nenek dia punye sudip,kuali.

you might also like:

There was an error in this gadget