25.3.09

sape punye keje nih!

alyaaaa..kenapelah ko selongkar baju2 ko tu nak oiiiii.
aku balik keje tgk selambak baju2 dia atas simen tu.nenek
dia citer senyap2 je dia buat keje.tau2 dia da menangis.korang nak
tau pasal ape dia nangis?sbb..bile drawer tu sume da kosong,dia
masuk dlm drawer tu.mau x terbalik di buatnye.terlentang
atas simen.seb baik landing atas kain baju yg dia selongkar tu.
kalo x benjol kepala.tapi kening dia luka ckit sbb drawer belah
atas tu hempap muka dia.alahai nak oiii,ko nk jadi cam doremon?
tido dlm drawer.aku rase nk gigit2 je budak ketot ni tau.
dia ckp nak lipat je!yelah tu!tu hobi ko kan dik?
kalo kt umah tu abis kuali,periuk,mangkuk sume dia kuarkan
dari kabinet.tu bile dia xde geng.kalau abang dia ade skali kt umah
mmg mcm tongkang pecah la jawabnye umah mak aku.hehehe
xpelah anak2 korang selongkar lah,xpe ibu ko ni mmg suke
korang buat sepah..huwaaaaa

ni lah budaknye!yg hobi dia suke menyelongkar tu.
tengok muke dia tu.iskkk x sabo nk balik umah.nak gigit2
pipi ko dik.

you might also like:

There was an error in this gadget