23.12.08

ragam adam dan alyaa..

puting2 kesayangan alyaa..

dok rilex sambil mkn honey star

peace...

owner basikal
mane baju?

hai..bertemu lagi!hmm hari ni aku nk cerita ckitlah pasal ragam2, karenah2,keletah2 anak2 ku yg tersayang.sape lagi klu bkn si abang Adam Ashyraf dan anak dare ku Anis Alyaa.diorang ni x jauh beza umur.setahun je.ni da kire oklah kan dpt sepasang.rasanye cukuplah 2 org ni kot.tp ntahla kdg2 terase cam nk tambah sorang lg.hehee..kalau ade rezeki alhamdulillah.xpun bior yg 2 org ni beso dulu baru tambah.skrg ni pun dua2 tgh lasak.sorang mcm rambo yg sorang lg mcm jackie chan.yg si adik mengikuttt je ape abang dia buat.x padan ngan pompuan.lasak sungguh.kadang2 tu mcm nk pengsan aku dibuatnye.tapi biarpun lasak diorang ni masih lg nak dgr cakap aku.ade gakla mase2 yg x leh nk control.alah,biaselaaa budak2 bak kate neneknye bile aku merungut.heheee kdg2 tu merungut gak.hak hak...apepun aku ngan hubby,family sume seronok dgn keletah dua org ni haaaa.lagi2 atok2 dan nenek2.skrg adam da pandai bercakap..huishh jenuh nk melayannye.walaupun ntahhapehape yg dia ckp aku iakan jelah.alya pun da blh ckp ckit2.dia suke nyanyi ngan menari.mmg acara fav dialah tu.pantang dgr lagu mesti goyang.hehe yg adam lak acara fav dia melukis,menulis.klu bab makan plk,selera diorang lebih kurang je.choc cake,banana cake,ice cream ngan putu mayam.pantang dgr bunyi pon! pon! berlari keluar nk beli putu mayam.kdg2 tu bangla mesin rumput lalu pun dia panggil.ade sekali tu mase kt umah aku tgh tgk tv,tibe2 adam dtg ckp ade org dtg.aku pun gi la tgk.rupe2nye mamat putu mayam tu dah tercegat kt dpn pagar.dia ckp anak aku yg panggil.dia stop jelah.hehe aku pun belilah 2 hengget.yg anak2 aku tersengih sengih kt tepi pagar tu.lawak tul la.oklah ye kalau nk citer pasal anak2 aku ni sampai esok x habis.wassalam...

3 comments:

sophie said...

lepass nie tak blh lar korang skandal kan aku ngan mamat putu payam tu...hehehe.

Unknown said...

sab ckp yg jual putu mym tu pompuan. apedaaa..org tu jantan tau..suare dia kepit cam fasha sanda.heheheee

sabrina.h said...

anak ko dgr hon keta dlm iklan radio pun dia kate putu mayam...

you might also like: