29.1.11

hAri nI hAri ahAd.......

assalamualaikum!

korang semua tgh buat ape?hari ahad ni kan..macam2 xtvt boleh buat.tapi,hari ni hujan la.dari aku bangun tido pagi tadi sampai la ni hujan tak berenti.tu yang rase malas je nak lompat dari katil pagi tadi.last2 terlajak sampai kul 10...hahahaa tak senonoh kan!takpe kot.sekali sekala...semalam aku plan hari ni nak bawak kids pegi playground.disebabkan hujan tak jadilah.tadi cuma pegi mamak pastu klinik beli ubat batuk & selsema utk kids.pastu terus pegi pasar.itupun dah lewat.orang pasar start kemas2 nak balik.hehehee seb baik sotong ade lagi.hubby request nak sotong goreng kunyit.

da selesai membeli cepat2 balik.otw balik tu adam muntah pulak dalam kereta.aku lega dia muntah.sebab habis kuar sume kahak2.dia tak pandai lagi nak buang kahak sendiri.bile muntah kuarlah sume.pastu hilangla kejap batuk dia.2-3 jam nnt datang balik.sampai je rumah terus mandikan dia bagi makan ubat.nampak dia lega.kalo tak penat batuk.boleh jadi semput.da selesai ngan anak,aku terus masuk dapur....hari ni tak banyak keje sbb adik aku da siap masak nasik ngan masak sambal ikan berlada.aku tinggal goreng sotong je!pastu makan ramai2 ngan adik2 ipar duai...barula syok makan ramai2 kan ;)

kat luar tu hujan tak berenti lagi.hancur harapan aku.konon2 nak mendobi.baju kotor da sebakul tu.aku mmg basuh baju tiap ahad je.nak basuh hari2 bnyk mane sangat lah pun.bazir letrik je.
haihhhh bilela hujan nak berenti niiiii...dengar citer satu malaysia hujan?betul ke?ade member aku kt segamat kata area rumah dia dah start banjir.tengok pic dia post kt fb td pun risau je.dahla dia ade anak kecik.harap2 takdelah banjir teruk ye!alamak!ngantok la pulak mata ni,tido sedap ni kan!anak2 sebok main tu ha.hubby pulak tgh dok repair lampu bilik air.rase macam nak lelap japlah.boleh ke?bolehlah ye!hehehee ok nanti ade mase aku update lagi......byeee have a great day!

No comments:

you might also like: