14.7.09

keluarga baru :)

11 july 2009 adik aku sabrina telah selamat
melahirkan seorang baby girl yang sangat comel.
maka bertambahla ahli keluarga aku.


adam teruja sangat dengan kehadiran baby
baru ni.asyik nak kiss je.dia tanye aku
"ni ke baby yang dlm perut aunty sab tu"
dia pelik sbb baby tu kecik sangat.

berat baby cuma 2.3 kg je.bersalin awal
2 minggu.mase nak bersalin tu kalut sikit
sebab adik aku tak sangka baby dia nak kuar
11hb tu.baju2 tak packing pun.seb baik mak
ade.di buatnye mak balik kampung.lagi kalut la.
pukul 8am aku tgh siap nak ke PD sab sms bgtau
dia da otw ke hospital.aku bajet mesti petang atau
malam baru bersalin.tak sampai sejam mak call
bagitau dia da selamat bersalin.

uishhh..cepat betul.rupanye dia sampai je spital
doc cek bukaan da 7 cm.seb baik spital dekat je ngan umah.
kalo tak,bersalin dalam kereta la ko.

Rania Zahira bte Mohd Shariman

4 comments:

Anonymous said...

Rania sedap nama tuh?
sukanyer Adam ada baby baru yer..
Alya?
apa reaksi dier pinat...

cam x sabar lak nak ada baby lg nie...heheheheh

sabrina.h said...

aishhh comey nye baby tue,mcm mummy dia ;p

Unknown said...

adam teruja...alya cemburu la kak.mcm x berminat.kelakar.biler nenek pegang baby dia mulela..nekkkk meh laaa teman adikkkk...

kekekeee....

☆ lieya latif ☆ said...

alahai comelnye.....tgk baby barulahir ni, jam2 ni jugak rase nak pregnant balik hihihihi....

sedap name baby tu....sweet...

ooo pandai jeles gak alyaa yeak....camne nak ade adik lagi nieh...hi hihi

you might also like: