12.7.09

family day part 1 :)

hari sabtu lepas ofis aku buat family day kat PD.
ni kira 1st time buat family day.
dulu bos selalu buat overseas trip.tapi aku
tak sempat merase gi overseas.aku pun baru je 8 bln keje
ngan Leesa formula.lagipun bos cakap lebih best
buat family day daripada overseas trip.sebab semua boleh
join.ade telematch,karaoke,lucky draw.husband ngan
anak2 boleh join jugak.happening sangat :)




lobby

apela yang di menungkan hubby aku tu.
berangan nak buat rumah tepi laut agaknye tu :)

anak2 da tak sabar nak mandi kolam mase chek in
tadi.last2 masuk bilik aku soh berendam dalam tub.
tengahari bute nk mandi pool.kang rentung kulit.

seb baik bilik ade bath tub.selamat aku :)

yang ni tak habis2 nak main telefon.
nak telefon nenek katanye.

charge batteri dulu

pastu sambung main.aku ingat kat rumah je
diorang suke main dlm almari.rupanye tidakkkk..
memang feveret.seb baik tak tido dlm laci ke almari ke.
kalo tak macam doraemon la.

persiapan sebelum barbeque

dgn miss lily selaku graphic designer.
walaupun hanye student praktikal tapi dia banyak
sumbang tenaga dan idea.lucky draw pun dia dapat
hadia jugak.berbaloi baloi bak kata amy search.

colouring contest.anak2 aku tak masuk sbb
bawah umur.

yeahhh!aku dan team mewakili
Leesa formula.lawan ngan team hajaba
ngan team serenity spa.ade 3 game.
semua team Leesa sapu bersih.
chaiyokkk!chaiyokkk!

hubby join game tarik tali.kelakar betul mase ni.
ni first time hubby join telematch.

hahahaaaa...sampai terduduk laki aku.
seb baik menang!balik semalam ngadu sakit2
satu badan.mau tak sakit,tak warm up ape sume
terus tarik tali.

yang dua orang ni sibuk nak swimming.
kalo kat umah bukn main liat nak mandi.

team ibu2 tengah berehat.penat woooo
layan 3 game.dah lame aku tak berlari lari.
mencungap cungap di buatnye.

lame sangat berendam sampai lapar.
seb baik ade jual ice cream kt tepi pool.

sunset..memang aku tunggu2 sunset nih!

staff serenity spa memang sporting sangat.
diorang buat show mase pembukaan.
dalam ramai2 yang menari tu aku suke
tengok mamat kat belakang tu.lembut je dia
menari.walaupun dia bukan lelaki lembut.
kekekeee cayalah tony!

wakil hajaba dengan style afro.
dapat no 2 utk karaoke.
kak shila ngan husband memang best.
yang terselit tu kak yan yang sangat lah
frust sbb tak dapat satu pun hadiah untuk
lucky draw.dia dari ofis lagi sibuk nak menang
dvd player atau tv lcd 32 inci.takde rezeki la
kak yan.cube lagi next year ye :)

miss amy wakil utk leesa formula
dengan lagu elergi sepi.
menang tempat ke 3.

peace ibu.....

alya da letih.adam pulak asyik nak menyakat.

barisan ajk dengan bos.

subuh.next time hubby ajak lepak sini lagi.
tempat cantik.

alya ngantok.merengek ajak balik bilik.

bekfes yang sedap.

adam dengan hadiah grand prize dia.

sebelum check out.adam dah keletihan.


tempat penginapan.

3 comments:

Anonymous said...

wow bestnyer...berapa yer semalam kat situh?

Unknown said...

memang best kak.view cantik.kalo x silap rm300++.

Anonymous said...

wow mahalnyer....

you might also like: