15.4.09

for Adam,Alyaa and Qistina..

sandals utk anak buah.last week belikan utk alyaa.
tapi kaler pink.siap ade bunyi nyet!nyet!
rm12.90 je kt toys'rus.adam nak jugak tapi takdok size.
dia suke sbb sandals tu ade bunyik.kat umah dia dok
lanyak alyaa punye.berebut rebut nak pakai.

belikan jugak dinner set utk adam ngan alyaa.
rm 19.90 satu set.adam punye Bob The Builder.
dia suke la sbb ade gambar backhoe.alyaa pulak
aku belikan yg gambar Barbie.aku nak amek yg gambar
Dora.tapi takde yang 1 set.ade yang ni je.ok lah tu.

Play Table utk adam ngan alyaa.dah lame nak
beli sebenarnye.tapi dulu mahal lagi.semalam
aku beli rm120.seb baik aku ade membership card.
kalo tak kene bayar rm159.lagipun semalam tggl
3 set je.baik aku sambar.kalo tak kang melepas.

alyaa rasmikan dulu,sebab adam tengah tido.
yang sorang tu ibu no.2 adam ngan alyaa.
dok atas simen jelah ye.kang patah pulak krusi
comel tu kalo ko duduk.heheheee

rajin betul adik aku sorang ni melayan anak2 buahnye.
walaupun dalam tummy dia tu ade sorang lagi.
dia tetap gigih melayan anak2 aku tanpa rase jemu!
ecewah ayat manissss...hahahaa bulan 8 ni timang anak
sendiri.mesti ko da malas nak layan anak2 aku kan?
kan,kan,kannnnn?

sesi berkenalan ngan patung.asal jumpe patung
je nak salam.pastu tanye aku..ni sape ibu?
jenuh nak menjawab.diorang dok
usik2 baju patung tu.salesgirl kt situ tengok je.
tapi dia senyum jelah..tak marah pun.
ye ke?ntah2 dalam hati dia marah2.hehehee
sory ye dik!

aku pun dulu penah gak merase keje salesgirl
nih.mase tu belum kawin.keje kat kedai kasut.
bile ade budak2 kecik main2 kasut aku mesti
jegil mate kt diorang.marah la konon.
sekarang ni bile dah ade anak sendiri baru aku rase
pulak.ngehhh padan muke aku!

pssstt... alyaa is wearing new flowery dress from
CASSEY BOUTIQUE.comel gituuu!
http://casseyboutique.blogspot.com

7 comments:

sabrina.h said...

ko ltk gmbr brg2 yg ko bl nie,x der org jeles ke nnti??ye lar nnti dia ckp cite tipu plak,ko pnjm toy anak sesape pas2 post dlm blog..

kurang kasih sayang btl org tue kan....kesian dia,ko tls lar skit cte psl dia dlm blog ko...biar dia x meroyan ckp org ada blog nie penipu

Unknown said...

hahahaaa..agaknye kan kalo aku ltk gambr aku tgh bayar lagi sadis la citernye..lg dia kate aku poyo tahap king kong..

pegi la mam...hari ni dia x tegur aku.elok lah tu..terase kot bile bace blog aku!

tu laaa..lain kali jgn main sembur je.kan dah kene.cakap tak pikir org lain.bile kite bagi balik tau nak bengang.

sabrina.h said...

alar buat bodo jer..x rugi pun klau dia x tegur,lg bgs x kwn dgn org mcm tue...meroyan 24jam

☆ lieya latif ☆ said...

kelako bace citer alyaapatung tu sape he he he jenuh nak menjawab tuh kih kih kih kih

wah shopping-shoppingan yeak....lieya pun dulu m ase mia n mija kecik2 suke pakai kan dieorg kasut nyet2 tu...tapi skrang tak mo dah dieorg pakai...malu konon...n eksen cam dah besar he hehe

Unknown said...

mase beli kasut tu tak try pun kt alyaa.x tau pun ade bunyi.kt umah baru pakai.bile dia jln nyet!nyet! la.si adam cukup suke.

mengekek ngekek dia..siap soh alyaa lompat,lari sbb nk dgr bunyi nyet!nyet!

Anonymous said...

hehehehe....cam bet jer kan tgk alya ketawa

shopping kat ner tuh?

sabrina.h said...

"anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!

you might also like: