19.4.09

crocs lagiiiiii!

2 beradik ni sengih2 ade makne tau!
sab(suke sbb ade hamba ALLAH belanje crocs)
aku(suke+takut sbb nk beli 1 lg crocs tp hubby tak tau)
ya ampun!kemaruk crocs aku nih.ngehhhh..
alyaa nangis sbb jatuh.asyik lari2 je
mane tak tergolek!
sian alyaa..ibu sebok pilih kasut..
last2.. gedegang!alamak anak aku terantuk
pintu...sampai benjol dahi dia.2 kali jatuh.

sab ngan man tgh pening lalat pilih crocs.
habis sume design dia nak try.sejam lebih
gakla dok dlm tu.nasib baik beli.kalo tak hangen
satu badan sales assistant kt situ.heheheee

ini kaki adik aku..hehee suke ko ye!mane jibbitz nye?

kaki sape laaaa ni?tak habis2 dgn crocs.
udah2 le tu..balik umah
hubby pot pet!sorry!!aku nak kaler purple
sebenarnye.tapi xde size.tggl size 6 je.
dapat kat sab la jawabnye..

bayar time!bulan depan kami share
nak belikan mak pulak..mak pun nak join club
buaya nih.

1 comment:

Anonymous said...

wow crocs lagi...

you might also like: