15.4.09

ape adam buat ni?

adehhh...habislah kali ni.dia kasi pecah pasu nenek..
hari tu nyaris2 nak pecah.tapi kali ni xdapat nak di
selamatkan lagi.ade ke dia pegi baling kusyen kt pasu tu.
mau nye tak terpelanting pasu tu.masak la ibu nak
menjawab ngan nenek ko adam oiiii!tengok lah tu haaa
abis tertonggeng bunge ngan pasu.adam pulak boleh
dok menyengih kat tepi tu.baru lps kene jentik tu!

smlmparents aku takde.pegi pahang ade urusan
kat sane.so aku amekla cuti sbb takde sape nak jage
kanak kanak riang ria ni.

MIL aku tak berape sihat nak jage adam ngan alyaa.
aku siap soh adik aku cuti sekali(huh..tak patut betul)
aku saje tanye 'ko x cuti sekali ke?' dia cakap ok je!

yessss!ade gak la teman nak berborak borak.
nak berjalan jalan.hehee kitorang siap gi shooping
kat subang parade.takde la membeli sakan.
belikan anak2 toys je..
bagus betul aku ni kan,anak da pecahkan pasu
pun boleh belikan toys lagi tu.kalo org lain idak le
kot.mau sebulan tak dapat ape2.hmmmmmm..

No comments:

you might also like: