16.3.09

hepi birthday abah!

hari ni adalah hari ulangtahun abah yang ke 57."happy birthday abah"semoga abah di panjangkan umur,di murahkan rezeki,di rahmati ALLAH.nilah abah ku.muke nmpk garang kan.tapi muke je,hati dia sgt lembut,sensitif.abah gak kelakar orgnye.suke bergurau lebih2 lagi dgn mak,anak2 dan cucu kesayangan dia.kadang2 tu tegas dlm sesetengah hal.abah gak sgt di senangi oleh saudara mara,jiran2,kawan2.tapi dulu mase zaman cousin2 aku kecik dulu diorang cukup takut dgn abah aku nih.garang katanye.abah aku pesara guru.aku ingat lagi mase dia jadi cikgu dulu,aku penah nampak dia marah student dia.mase tu aku tgk je dr jauh.aku plk rase mcm nk nangis.mase tu aku darjah 3.dia marah sbb student dia tu ponteng training bola sepak.abah dia sgt aktif bersukan.mase anak2 dia kecik dulu tiap2 pagi ahad dia train kami lumba lari.care2 berlari dgn betullah.pastu dia suke soh kami hafal sifir pade mase2 yg x dijangka.ingat lagi mase tu aku tgh main nyorok2 ngan cousin2.tibe2 dia panggil aku soh hafal sifir dua.iskkk terketaq ketaq aku mase tu.hehee tu sume kenangan manis.sekarang ni abah sgt gembira di samping isteri,anak2 menantu2 dan cucu2 nye..to abah I LOVE YOU
p/s: abah nk makan kt mane?ckp je nnt kitorang belanje!hehe

No comments:

you might also like: