16.3.09

meh kite try yg ni pulak..

ni isi dalam dia.pekat,sweet n sour
packaging nye menarik!

inner shine prune essence.haaa ni la product yg da lame aku kepingin nk try.tapi x confiden sbb takut x leh nk telan.tadi aku gi lunch kt giant.pas mkn tu masuk guardian.konon saje nk tgk2 brg.sekali ternampak lak mende nih.yg promoter tu plk bkn main lg dia promote aku.aku cume tanye 2 soalan je kt amoi tu.sedap tak?ape rase? dia ckp sedap wooo rase itu masam2 manis.macam buah punye.ewahhhh ko nk dpt komisen ko ckp la sedap kan?setelah pikir2 aku beli jelah.harge dia rm 23.80 je.harap2 sedap.sampai je opis aku terus bukak sebotol.mule2 cium bau dulu.hmmm bau ok.dan rase nye pun sedap.seb baik.kire blh telan la.ade ckit2 rase cam ribena.amoi tu ckp kalo sejuk lg sedap.sebotol sehari.so pasni korang jgn jeles pulak kalo muke aku berseri seri mcm camelia ek!wahhh terlebih sudahhhh.yelah kt box ni tulis mengandungi vitamin c baik utk kesihatan dalaman dan menyerlahkan seri kecantikan anda!oklah korang try la jugak ye.bior sesame sihat,cantik dan menawan.sedap,dun worry!

3 comments:

sabrina.h said...

camelia lar sgt...yok yok je ko nie ;p

Unknown said...

cemburu rururuuuu..lalalaaaa

Anonymous said...

wow dh telan innershine la

you might also like: