16.3.09

mari makan!

gambar apekah itu?.nampak lazat kan!hmmm itulah nasi goreng spicy dari nyonya kitchen.menu ni adalah menu feveret aku dari dulu lagi.mase aku keje kt shah alam mall dulu lah.korang penah dgr restoran nyonya kitchen tak?lokasi?ok kalau korang pegi plaza massalam seksyen 9 tu,kt area bawah tu ade shooping mall kan.kt level 3.belah hujung sekali kt pintu masuk sebelah belakang.kt ctu ade banyak menu yg sedap2.masakan baba dan nyonya.aku rekemen la kalo nk mkn ala carte ade assam laksa,curry laksa,mee siam,char keuy tiow,tang hoon goreng or soup.harge utk ala carte ni dari rm7 ke atas.berbaloi kalo mahal pun sbb sedap. pas tu ade kari kepala ikan,asam pedas nyonya style,sotong goreng,fish manggo,ayam manggo,baby kailan goreng belacan.iskkk bnyk lah yg sedap2.korang pegi try,test,cuba rase sendiri la.hehehee pasti x keciwa.ku jamin tersenyum gumbira..hahaha.ade gak outlet dia kt bukit tinggi klang,damansara.dan jugak menerima tempahan catering.kalo korang nk buat majlis2 tu bolehla order.wahhh aku ni baikkk punye promote.allo mr christ..ko kene belanje aku tau sebab aku da promote ko punye restoran!mggu lps dia belanja aku semangkuk achar yg lazat.sbb da lame aku x makan kt sane.dan yang paling penting restoran tu BERSIH!SELESA!aku ni mmg suke makan sane sini.asal hari ahad je jalan2 cari makan.tapi sedap mane pun menu kt restoran tu kalau kotor,toilet hampeh,ramai org merokok.aku sanggup pusing cari port lain.pantang aku kalo mkn ade ashtray atas meja.walaupun xde isi dlm ashtray tu.jauhkan dari pandangan mata ku ye.oklah korang raselah sendiri ye menu2 yg aku citer tadi.tatatititutu

1 comment:

Anonymous said...

ha akak tau kat ner...hehehee

you might also like: