16.4.11

MahaRajaLawak


assalamualaikum.....

Sape tengok MahaRajaLawak kt Astro tu?haaa tengok tak?bestkan?aku lagi suka layan MRL daripada RajaLawak.Sebab kat MRL semua peserta yang berentap power2.konfem pecah perut gelak guling2 lah kalo layan.heheee manela diorang dapat idea buat lawak tu ye?spontan je.itulah bakat yg Allah SWT kurniakan.walaupun kebanyakkannye muka tak seberapa,tapi bakat yang diorang ada mampu buat orang suka kt diorang.Aku punye peserta feveret 'JOZAN-SEPAH-NABIL-JAMBU.yang ni memang aku tunggu.Yang lain2 macam ALEX-MAN-XN3-BALAS-R2 ni kira okla.Aku layan gak.Ada masa lawak diorang menjadi,ada masa kureng.

Macam MAN.Last week tak menjadi.this week menjadi.Tergelak gakla aku.Alex pun best.Menjadi la pasal susu getah dia tu.hahahaa.Tapi kan,paling tak bleh blah 'AMIR-JIHAN-WAI'..hadoyaiii!langsung aku tak paham lawak apa sebenarnya yg diorang buat.JIHAN ok lagi.bolehla.Yang 2 peserta ni je paling tak best WAI ngan AMIR.aku dari Amir dalam RL lagi aku tak minat dia.Dapat no 3 pulak tu.Takpelah,dah rezeki dia kan!Tapi patutnya dia kenela buat betul2 bila dah berentap dalam MRL ni.iskkkk pelislah Amir oiiii!Tema Musical ni aku tgk dia main tibai je.ntahapehapentah.sampaikan juri semua suruh stop.Aku pun sakit hati menengok dia.kesian pun ade.Tapiiii dia masih terselamat.Tak tersingkir pun.R2 pulak yg tersingkir.hermmmm nak kata ape?Harap2 si Amir ni gunakankanla peluang yang ade ni untuk tingkatkan mutu persembahan.Sayang betul kalo dia buat main2.Ramai lagi orang2 yang lebih berbakat yg nak join RL.Tapi Amir ni bernasib baik la kan....

Yang kumpulan WAI pulak.dulu masa kt RL diorang best.Bile bergabung dalam MRL huru hara pulak jadinye.bak kata juri,langsung takde keserasian diantara diorang.kesian!XN3 ngan JIHAN mmg suam2 kuku je dari masa kt RL lagi.

Peserta2 feveret aku pulak mmg terbaik lah diorang.Belum buat persembahan aku dah gelak!kekekeee.Sapela yang menang nanti ye?Katakanla si Nabil menang..ini akan menaikkan balik nama dia dalam bidang seni...(eh ini ayat dalam paper aku baca tadi!) kahkahhh!Takpelah,kita tunggu jelah final nanti ye.Apepun teruskan menyokong,mengundi peserta2 feveret korang tau!dah!aku nak layan ulangan MRL tu ha!Anak aku si Alyaa tengah melayan dengan nenek dia sambil makan bubur kacang!Aku pun nak joinlah!

bye ;)

No comments:

you might also like: