25.1.11

Hari nI hAri sElaSa..............

halllooppp!waaa hari ni aku terase rajin nk update blog.keje sume da settle.nak layan fb hari ni macam boring pulak dah.cepat2 bukak blog.sementara ade mood nak update.kalo tak kang ntah bile la.Hari ni tukar background,kasi fresh.ku pilih kaler jingga..eh!ye ke jingga?hahaa watever lah! pastu gi jalan2 baca blog orang lain.sambil tukar2 link.rajin2 le tambah kenalan ye!!banyaknye blog yg santek2 comel2....whoaaaa camne diorang buat eh?xpe nnt ade mase terluang aku nk godek2 kasi cantik...menarik...da boomm..yeahh ;)

MASE TERLUANG tu bile ye?hehee tak lame lagi aku akan ade banyak mase terluang.sebab aku nk berenti keje dah.lastday keje 14 feb 2011.yeaayy!!aku tak sabar nak tggu tarikh tu.aku berenti sebab aku da taknak keje.aku taknak makan gaji buat masa ni.aku nak belajar macam2.aku nak gajikan diri aku sendiri.aku nekad,sebab aku tak rasa aku tak akan boleh buat saving utk masa depan selagi aku keje makan gaji.dan selagi aku makan gaji selagi itulah aku takkan dapat merubah apa2 dlm hidup aku.

bukan aku tak bersyukur dengan ape yg aku dapat dan ape yg aku ade sekarang ni.cuma aku fikir sampai bila aku akan begini.terus terang aku cakap sekarang ni cuma 'cukup2 makan je' aku dah muak dengan situasi 'cukup2 makan' nih!pulak tu dengan perangai bos aku yang macam tu,arghhh enough!!!tak boleh!!aku mesti keluar dari sini dan capai impian aku!!okeylah...nanti aku citer lagi ye...banyak lagi sebenarnye aku nk share citer ngan semua!!taaa..taaaa ;)

♥ luv ♥

No comments:

you might also like: