23.6.09

terbaik untuk mu!

selsema menyerang anak2 ku.
malam tadi pegi farmasi belikan
diorang scott's emulsion.kaya dgn vitamin c.
boleh hindarkan selsema,batuk,demam.
lagipun anak2 aku tu kan lasak.
kalau time main tu sume benda nak di pegang.
skang ni kan macam2 virus ade.
jadiiii........ scott's ni sebagai protection.

adam ngan alya aku bagi diorang yang tablet tu je.
perisa berry.kalau bagi yang cecair oren tu diorang
taknak.sebab ingatkan itu ubat.bagi yang tablet
lajuuuuu je ngabihkannye!

scott's yang original flavour tu untuk
aku dan hubby.aku tak rase anak2 aku nak
telan perisa ni.bau dia hanyir sikit.
scott's emulsion ni bukan untuk kids je.
adult pun boleh gak.macam hubby aku tu,
asal pagi je haaachumm!macam2 ubat dah makan
sume tak jalan.member aku cakap amalkan scott's ni
tiap2 hari.insyaALLAH akan berkurangan.

aku nak amalkan anak2 makan scott's.
especially adam yang senang sangat nak kena
selsema.dahla susah nak makan nasik.
aku masa kecik dulu ade gak minum scott's.
sekarang giliran anak2 pulak.

alyaa merasmikan scott's.adam dah tido.
sebab sejam sebelum tu aku bagi
dia ubat selsema.tu yang tido awal tu.

yang bestnye beli scott's original flavour yang
besar.dapat free gift.
dapat beg.comel sangat.boleh isi
diapers kalo nak gi mane2 nanti.

**tajuk entry macam jiwang je**
hahahahhaa

2 comments:

Anonymous said...

apa sajer yg terbaik utk anak..bagi!!!!!

☆ lieya latif ☆ said...

mmg bagus bagi anak makan scot nie....org kate sebagai mencegah kan....lagi pun kandungan fish oil die bagus....lieya pun bagi mia n mija makan nie.....

you might also like: