15.6.09

nandos...

ape yang best sangat Nandos ni?sedap ke?
haaa...itu lah ayat2 yg sering aku lontarkan
biler ade sape2 yang offer aku makan nandos.
dulu mmg aku tak suke.sos tak sedap langsung.

heheee..tu duluuuu ye kawan2.sekarang tidak
lagiiiii...sekarang ni aku,hubby ku sudah
ketagih dgn nandos.dia punye sup paling sedap
bagi aku kalo nak bandingkan dgn yg lain.
Alyaa pun suke sangat hirup sup tu.

1/4 chiken with 2 sidelines.
coleslaw&old styles chips ni kegemaran
hubby ku.

chiken wings&chips ni pulak aku punye.
cicah plk hot peri sos+tomato sos.
perghhhh...melelehhhh..

cappucino smoothies

aku pun same gak.sedap giler!
mase ni hari ahad lepas.aku gi jalan2
kat one utama berdua-duaan
ngan hubby tercinta ku.
anak2 ikut nenek dia gi jenjalan
kl.aku pun apelagi amek kesempatan
membeli belah dgn aman damai.
bukan ape..kalo bawak anak2 memang tak
dapat nak memilih barang langsung.

kena kejar diorang.bukan leh dok diam.
memang balik tangan kosong la jawabnye kan.
kebetulan plk tengah sale..
sebenarnye plan nak beli sluar jeans utk
hubby.sluar keje dia da koyak kat lutut
almaklumlah,laki den keje ganasss..panjat2
pasang aircond,sambung wayer,pasang perabot
sume.tapi dia tak berkenan pulak.
last2 aku yang soping sakan.
dapatla aku membeli 3-4 helai baju.
puas hati aku...hahahaa!

7 comments:

Anonymous said...

nandos..sedap tuh...

☆ lieya latif ☆ said...

mmg sodap pekene nandos.....lieya suke flavor herbs ngan lemon tu...nyum nyum

Anita, Mummy Adzryl said...

ohh sy sookaaaa nandos! tp en.hubby plak cam kureng sket suka.. hish hish.. :D kene makan nih before bersalin! kang tak merasaaaa lak.. huhuhu!

psstt.. hari tu dah makan, nih nak makan lagi.. boley kan? :D

Unknown said...

mrs-bride>>nit..baik gi makan sblm bersalin.hehehehh.makannn jgn x makann.

yelah,skrg akak da jd ketagih dgn nandos.mggu lps,sabtu da mkn.ahad makan lg.aiyoyooo...kalau tiap2 mnggu nandos blh pengsan ooo..rabak poket!kekee

sabrina.h said...

mmg entry kali nie blh mendatangkan marah aku....

nit...makan nit sblm kite berpantang nie...

ann said...

nandos sekali je pernah makan.. lepas tu tak nak lagi...

ejea aziz said...

owh nandos...my faveret nih...alamak...mcmana ni dh terliur..kena gi cari ni...
skali skala dating berdua syok kn..tp rasa pelik pn yea..hehehhe..sbb selalu ada anak kn...

you might also like: