3.5.09

flamming stimbot

sempena cuti labour day,kitorang meraikan sambil
makan2 kat flamming stimbot subang jaya.
tapi sayang,tak sume adik beradik dapat join.
cuma aku,sab,shafiq ngan mak abah je.yang lagi
3 orang abang,pya ngan adik takde sbb ade hal.

penuh gak la malam tu.kitorang dapat dok kat luar.
sebab tak booking table awal2.ok lah tu daripada
tak dapat meja kan.ni first time aku makan kat
flamming ni.selalu kat johnny's.sedap gak.
harga pun tak la mahal sangat.

penuh meja.ni kalau sume ade,mau 3 table.
mr&mrs shariman tu apehal sengih2?aku nak
snap abah ngan qis la.bukan korang!

mangsa2 kitorang malam tu.
ade lagi tu,tu baru suku.sakan
betul aku makan malam tu.macam2 ade!


2 comments:

sabrina.h said...

gemok nyer aku....iskkk laki aku tue ada je aksi dia nk buat

☆ lieya latif ☆ said...

mmg puas kan makan flamingg steamboat nie, harge buffet die mmg berbaloi ngan ape yg ditawarkan, lieya dulu makan mase bulan puase kot...tak hingat laa...tapi mmg best, mcm2 ado...rambang bijik mate....he he hehe

you might also like: