26.5.09

aku rase cam nak nangis..

sebab ade orang habiskan roti gardenia butterscotch aku.bukan aku tak kasi ko makan.
tapi agak2 la.aku baru makan sekeping.korang bayangkan ye.sebungkus roti gardenia size biase.baru sekeping je yang luak.yang budak sorang ni dia boleh balun dlm mase tak sampai setengah jam.licin.mase aku balik lunch terpandang tong sampah.biler nmpk bungkusan gardenia yg dah kosong dlm tu rase nak menitik air mata aku.
pastu aku saje buat2 tanye mane roti aku..dia boleh sengih2 sambil tunjuk tong sampah.
serba salah aku di buatnye.

sebab aku ni kalo lepas makan nasik.lagi2 yang pedas.mesti nak makan yang manis2 pulak.mase otw balik dari lunch tu dah terbayang bayang roti tu.sekali biler sampai je opis....huhuhuuuuuu

takpelah...aku halalkan.tapi lain kali beringat sikit kat tuan punye ye...

3 comments:

Anonymous said...

ala siannyer....hampa!

A.I said...

ayoyo..sian kau kempunan..

ann said...

sedap ke roti tu... member office akak cakap memang sedap... belum pernah cuba lagi. nanti beli lagi ye..

you might also like: