19.5.09

3 HARI JE LAGI...

Birthday Adam Ashyraf.my lovely little boy.ape hadiah aku nak belikan utk dia tahun ni yek? sape leh tulun?umur dia masuk 3 tahun.selain dari toys.ape yang sesuai korang rase?aku cadang nak belikan laptop utk dia.kat toy'rus banyak aku tengok lappy utk kids.comel2.nak dedahkan dia dgn dunia IT.bagus gak tu kan.nnt da besar takde la rabun IT cam ibu dia..isk..iskkk sapelah ibu dia tu ye?hehehee aku la sape lagiii...... rabun tau.bukan buta!

tak gitu Mrs.Shariman@ sifu IT ku.
sure ko gelak bace statement senget aku tu kan!ko jgn buat2 lupe plak ye.birthday anak buah kedondong kesayangan ko tu.hahahaaa kedondong kak minah belakang umah.oooo ade sorang lagi ni. Miss Yaya,ko pun jgn buat2 busy sampai lupe birthday date adam ye..tongtong rm ngan encik shafirul.hahahaaa pakse nih..2 minggu lepas tu birthday Alyaa pulak ye..anak dara ku yang tersayang....hmmmm :)

3 comments:

Anonymous said...

ha bagus gak belikan adam lappy tuh. tp sure kena belikan alya gak tuh kan.akak pun x tau nak belikan haziq apa nie.may be celebrate among kami sefamily jer kut sbb hr tuh dah celebrate ngan sepupu dia kan

Ciklinn said...

sekejap jer yerk dah 3thn dah dier..elok gak beli lappy tu..dedah dier dgn dunia IT...huhuhuhu jgn main game mcm anak linn sudahlah..tak tau baca n eja tapi sungguh pandai cari game kat intenet....huhuhuh

sabrina.h said...

alahaiiii,hadiah postponed lar yer smpai aku gaji ekekekeke klau laki aku kasi buat loan kt dia cpt lar dpt hadiah...

you might also like: