3.4.09

bantu - membantu..

salam sume...utk entry hari ni aku nk citer pulak pasal my hubby
lah ye.jarang aku citer pasal dia.sian plk di abaikan.asyik citer
pasal anak2 dgn diri sendiri je.hahaaa sory la ye mr.joe!

cube korang tgk ape dia buat tu.sblh tangan dalam keta.mamat
kt keta sblh tu pun same gak.nakgaduh ke hape.hishh xde makna
nak gaduh2.sebenarnye dia tgh tolong india tu.kereta dia rosak.
baik betullah..laki sapeee lah tu ek?hahahaaaa
mule2 tolong cas kan battery.ape org cakap tu?jumper ye?
entahla,aku bukannye reti.tau bawak je.biler keta rosak
menggelabah.sape?akulaaa sape lagi..kekee

haishh..berpeluh aku dlm keta.seb baik wife mamat
tu say sorry kt aku.xpelah.ok je!huhuu
aku dgr ade gak keta yg hon 2-3 kali.oiiii
x nampak ke kereta rosak ni.jgnla hon honnnn.
ha tuuu..wife ngan adik mamat tu ngan hubby ku.
tu sesi tolak kereta.maap lah ye,aku x dapek nak nolong!
dah tolak pun x blh start gak.sian hubby ku.xpe2 hari ni
kite tolong orang.esok2 orang tolong kite pulak.

seb baik ade lot parking kosong.dpt gakla berteduh
sementara nk tggu pomen datang.aku tengok
penuh bersemangat dia menolong.macamtu la
rakyat malaysia,tolong menolong x kire bangsa.
ecewahhh,puji x hengat.

mamat india tu pun sepenuh hati dia ckp
thank you encik!thank you encik!pastu
dtg kt aku cakap sory ye kak!hehee takpe!takpe!
hubby aku kate battery dia kong.kene tukar baru.


4 comments:

sabrina.h said...

kt mana tue??alar laki ko klau bab keta2 rosak nie mmg rajin sesgt lar nk nolong....

☆ lieya latif ☆ said...

bace kisah ni kan, lieya teringat tau, dulu lieya pun penah jadi camne..slh kiteorg la lupe tutup lampu keter, sampai ke pagi ko lampu tak tutup so bateri dah weak..seb baik ade jiran sudi tolog he he he


ohh sungguh murni pekerti laki mu ittew....ciwahhhhh...vangga la tuh!!!! he hehe

sophie said...

wow abg ipar siapa agak nyer tu!

tepukan gemuruh.

Anonymous said...

baiknyer hati mr joe tu yer...

you might also like: