20.4.09

adam gunting rambut!

gambar2 ni utk tatapan aunty adam (mrs.shariman) yang tak
puas hati sbb gambar smlm yg aku post kecik sgt.dia sudah
marah same aku.utk tidak mengeciwakan perasaan ibu
hamil.saye dgn suke citenya mempersembahkan gambar2
adam yg sedang menggunting rambut.

same-same ngantok!

ni kedai wajib utk adam gunting rambut.tempat lain
taknak ye..uncle ni saje yang memahami dia.

alahaiii..mase ni sebijik rupe abah aku...
cucu atok lah katakannnnn.time ni soh dia
pejam mate.alih2 tertido.sian dia.

wokeyyyy!siap..hehee mawi style.
p/s:puas hati mrs shariman?

7 comments:

Anonymous said...

ala comeinyer adam...kalau adam haziq lak...sure nangis

INSPIRASIHANA said...

comelnya anak2 akak...saya masukkan blog akak dalam blog saya yang satu lagi ye di http://hannakids.blogspot.com utk pengalaman dan kisah ibu ye...anak menyusus badan lagi ke alyaa tu???

Unknown said...

hai hanna.ok blh je.anak2 kak sya dua2 tu x breastfeed dah.

comel?bg kak sya budak2 kecik ni sumenye comel.xde yg x comel.

A.I said...

AKU PON PUAS ATI!!! hohohoho..

encem oo adam ni. macam anak org korea lak. meh la adam, dtg umah auntie..ramai aweks tau :P

salam kenal gak syafinaz..

sabrina.h said...

comel ke???comel2,tgk lar aunty2 dia kekekekeke puasssssssssss hati sgt...lain kali nk post ltk gmbr besar2,br puas org tgk...ko ltk gmbr besar smua org puji ank ko comel :O gmbr kecik???ada org puji???kekekeke

Unknown said...

comel ye? baja gred A.tu pasal la comel2..kekekeeee jgn marah haaaa..

sophie said...

yg gunting kan rambut adam tu pun comel.

you might also like: