30.3.09

puding caramel&spagetti

hoyeaaa!thanks to adikku sayang 'pya' sbb sudi membuatkan
aku puding caramel.sangat sedap.aku mkn 3 slice.ikutkan napsu
ku ini mau aje ku habiskan.tapi aku masih blh control lagi.hengat2
org belakang la woi!pya yg baju kuning tu ye.dia semacam malu2
siput bile aku nk snap gambo dia.aku ngan aina(cousin) tukang kaco2.

oklah pasni aku blh bikin sendiri kalo teringin.time kasih coz sudi
mengajor aku utk kali yg ke 15 wahaha..dan gambar di bawah
ni ialah "SPAGETTI".....
ni cik pya jugak yg masak.dia mmg cukup terror yeh bab masak
spagetti nih.dan ini gakla menu feveret dia.aku rase mggu
lepas pun dia masak spagetti gak.ko x jemu ke?

weh,mggu dpn sab nak buat sekaya keledek pulak.korang
penah dgr x sekaya keledek nih?sedap wooo.selalunye
mase bln pose je mak aku buat nih.tapi dah mak buyong tu
teringin.buat jelah.kang meleleh pulak air liur baby dia nanti.
nnt aku post gambor sekaye keledek tu yeh.

itupun kalo jadi buatla.tp insyaALLAH jadik.

3 comments:

sabrina.h said...

spagetti hangus kekekekeke....aku ada blkan ank ko nugget ayamas,baik x aunty sab nie????

alya & adam jawab - baikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk angat...

Anonymous said...

mmmm dapnyer spagetti tuh...ha? hangus pulak! naper pinat?

Unknown said...

hahaa..mase pya rebus spagetti tu dia kuar jap gi kedai.tp lupe nk pesan kt akak2 dia yg tgh menonton tv tuh!tibe2 bau hanget.menggelupur masing2 gi dapur.tgk2 air da nk kering.yg bwh2 tu hitam la ckit...

you might also like: